<= Index
<= Zpět
(?)
www.astrolozka.cz (link)
Obsah
Předchozí
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
230
231
232
Další
-
To sou mi věci ...
2578 otázku odeslal(a) Jiří v Úterý 7.Prosince 2004 18:09:05
Pojišťovny, které se v létě 2001 upsaly k pojištění Světového obchodního centra (WTC), zaplatí jeho provozovateli Larrymu Silversteinovi 4,6 miliardy dolarů. To je mnohem více, než čekali. Nejenže hned měsíc a půl poté došlo k útokům na WTC, ale soud nyní rozhodl, že šlo o dvě pojistné události. Rozhodnutím soudu se pojišťovnám výplata pojistky prodraží o 1,1 miliardy dolarů.
7.12. 2004 14:45
-
Re: To sou mi věci ...
1 odpověď odeslal(a) S.Sternwaldová v Úterý 7.Prosince 2004 23:01:43
...prý pomáhá dýchat zhluboka do bříška - to uklidní...
-
Re: To sou mi věci ...
2 odpověď odeslal(a) Ondřej ve Středu 8.Prosince 2004 00:10:05
Kolem WTC je vůbec spousta divných věcí. To, že např. prý došlo k dlouhodobému výpadku proudu (tudíž nekontrolovatelnému pohybu spousty lidí)v horních dvou třetinách jedné z budov pár dní před útokem nemmůžeme potvrdit ani vyvrátit.
Ale to, jak šly obě budovy rychle k zemi jsme viděli všichni a to prostě neodpovídá nárazu letounu do vyšších pater a příp. rozatvení kovové konstrukce. Za bolševika jsem viděl pár odstřelů velkých domů a vypadalo to přesně tak: V obou případech budova prudce a najednou "zajede" do země. Někdo místní, s dlouhodobým přístupem do budov tomu musel pomoci, to mi nikdo nevymluví.
-
Re: To sou mi věci ...
3 odpověď odeslal(a) Ondřej ve Středu 8.Prosince 2004 00:10:51
Kolem WTC je vůbec spousta divných věcí. To, že např. prý došlo k dlouhodobému výpadku proudu (tudíž nekontrolovatelnému pohybu spousty lidí)v horních dvou třetinách jedné z budov pár dní před útokem nemmůžeme potvrdit ani vyvrátit.
Ale to, jak šly obě budovy rychle k zemi jsme viděli všichni a to prostě neodpovídá nárazu letounu do vyšších pater a příp. rozatvení kovové konstrukce. Za bolševika jsem viděl pár odstřelů velkých domů a vypadalo to přesně tak: V obou případech budova prudce a najednou "zajede" do země. Někdo místní, s dlouhodobým přístupem do budov tomu musel pomoci, to mi nikdo nevymluví.
-
Re: To sou mi věci ...
4 odpověď odeslal(a) KX-B ve Středu 8.Prosince 2004 09:35:34
Ondřeji nespekuluj o nesmyslech. Je jasné, že za vším jsou mimozemšťani, CIA, světové židovstvo, komunisti z Moskvy, svobodní zednáři a hlavní pilíř podřezal vlastnoručně starosta New Yorku - trvalo mu to dlouho, proto to nespadlo stejně, jako když jsi viděl odstřel paneláku.
příklady/válka
-
Bushův projev
1495 otázku odeslal(a) Turnovsky v Úterý 18.Března 2003 02:05:30
pozorujte linie vedoucí přes střední východ. PT
-
Re: Bushův projev
1 odpověď odeslal(a) Turnovský v Úterý 18.Března 2003 02:16:22
-
Re: Bushův projev
2 odpověď odeslal(a) Turnovský ve Středu 19.Března 2003 18:03:29
Válka už patrně začala. turnovský
-
Jarní ingres
1496 otázku odeslal(a) Turnovský v Úterý 18.Března 2003 11:38:18
Pluto/Saturn nad západní Evropou Francií a Německem zejména (zatěžkávací zkouška - "státnice" z loyality k USA) Válečnou porážku zvěstující linie nad Irákem (Venuše, Jupiter myslím)
-
Re: Jarní ingres
1 odpověď odeslal(a) Anonymous v Úterý 18.Března 2003 11:39:20
-
Re: Jarní ingres
2 odpověď odeslal(a) Anonymous v Úterý 18.Března 2003 11:40:12
-
útok na Irák 20.3. 2:35 UT
1499 otázku odeslal(a) Turnovský ve Čtvrtek 20.Března 2003 04:38:34
Pluto Saturn přes meridián v Bagdádě, tedy konstelace jež ilustruje naši kolektivní krizi již od roku 2001
-
Re: útok na Irák 20.3. 2:35 UT
1 odpověď odeslal(a) Anonymous ve Čtvrtek 20.Března 2003 04:39:38
-
Re: útok na Irák 20.3. 2:35 UT
2 odpověď odeslal(a) Turnovský ve Čtvrtek 20.Března 2003 14:11:51
Fáze Saturna k Plutu je 183°jako 11. září 2001.
-
Twin Towers
3 odpověď odeslal(a) M. Fridrich ve Čtvrtek 20.Března 2003 21:26:01
Jako prostý občan se v současném světě cítím ohrožen jak islámským fundamentalismem, tak euroamerickým imperialismem. Uvítal bych občanskou iniciativu, jež by pod názvem DVOJČATA mediálně prosadila DIALOG reflektující euroamerické hodnoty, jako doplněk k vyhlášené VÁLCE s terorismem.
Podstatné by při ní již nebylo zda zneškodnit Saddáma vojenskou silou, což byl opět ne přímo vedlejší, ale spíše zástupný problém toho, k čemu nás současná situace volá.
Krom toho že se opět točím na svém oblíbeném kolotoči mám ještě jeden tichý problém, totiž že se ve své situaci cítím ve výše zmíněném jaksi bezradný. Říkám si jenom, že by to chtělo silnou osobnost/i jako symbol a ještě myslím na výzvu Děkujeme, odejděte, která mě svým výsledkem bere
vítr z plachet. Tím bych ovšem nechtěl skončit, proto se ještě podepíšu, tedy určitě bych se podepsal.
-
Re: útok na Irák 20.3. 2:35 UT
4 odpověď odeslal(a) Turnovský v Pondělí 24.Března 2003 00:10:33
Akce Děkujeme odejděte sebrala pane Fridrichu vítr z plachet více lidem. Já osobně ji považuji za dezinformační kampň, která má zdiskreditivat kritiky současného stavu, tak jako kdysi to měli za úkol Sládkovi republikáni, financovaní mj. z Lybie. Turnovský
-
Re: útok na Irák 20.3. 2:35 UT
5 odpověď odeslal(a) M.Fridrich v Úterý 25.Března 2003 22:06:12
Nevím jestli považovat zmíněnou akci za záměrnou diskreditaci kritiků současného stavu, stejně tak u pana Sládka. Z prvního připadu osobně cítím spíš marnost než intriky, s dodatkem, že jsem politicky velmi naivní a jen z dálky si domýšlím, co všechno je potřeba k tomu, aby se v tom člověk naučil chodit. Chce se mě říct, stejně jako Špidla, kterého zkrátka považuju za příliš férového do vysoké politiky.
U Sládka jsem názoru, že svým chováním výrazně oslabil svoji politickou sílu v očích realističtějších politiků i voličů, není mě jasné, proč by chtěl záměrně diskreditovat, a ještě za peníze, jiné kritiky. Pokud bychom uvažovali o diskreditaci nezáměrné, tak bych se spíš přikláněl k tomu, že se mu to podařilo zejména u těch, kteří se k podobným argumentům rádi odvolávají.
Když se ještě pozastavím nad aktuálním Irákem, ve vztahu k 11.září, chtěl jsem říct, že co na této záležitosti vnímám jako nejzásadnější je oboustranná legitimizace násilí, jako prostředku k řešení konfliktu. V reakci na to nerozumím těm, kteří s útokem souhlasí, popř. vyjadřují jistou úlevu nad tím, že se zbavujeme velkého nebezpečí.
Vzato striktně principiálně, pokud si vemu onu oporu Západu v demokracii /co si myslet třeba o dění v Británii, ale i jinde, kde průzkumy veřejného mínění jasně ukazují názor veřejnosti/ a připojím k ní prvek násilí, vychází že takovým způsobem může pojímat spravedlnost každý, což pro zastánce útoku znamená, že když si např. vezmu zbraň a půjdu je postřílet, tak se chovám stejně jako ti, které oni podporují, aniž bych tím porušil základní principy, které zastávají.
Kdybych neměl zkušenost z tohoto fóra, možná že bych o tom někde v labyrintu představ se svým marsem i pospekuloval, ale pokud člověk pochopí, že krom jiného se to vrátí zejména zpátky jemu, tak je více opatrný. V každém případě konflikt je zase o něco vyhrocenější a život zase o něco nebezpečnější.
-
Re: útok na Irák 20.3. 2:35 UT
6 odpověď odeslal(a) Monika Kopr. v Úterý 25.Března 2003 23:38:39
Po přečtení jednoho dnešního článku v MF Dnes mě znovu napadá jestli
astrologie má sloužit k předpovídání dějů
neboli "jak a kdy válka skončí"nebo k tomu aby byla nápomocná (astrologie ne ta válka) jedincům k sebepoznání. Protože jediná válka která má smyslje válka, kterou vedeme sami se sebou. Když se snažíme poznat, prožít a integrovat všechny planety horoskopu.
Ty ostatní války jsou jen válkami neindividualizovaných jedinců, kteří bojují nesprávným směrem - s okolím. Protože začít u sebe je moc bolavé. Než bych napadl sebe a snažil se v sobě něco změnit raději napadnu ty ostatní.
Až budeme planetou jedinců na transpersonální úrovni a výše nebo taky planetou jedinců kteří integrovali do osobnosti všechny vlastnosti horoskopen dané, pak nebudeme nasílím vnucovat demokracii.
-
Re: útok na Irák 20.3. 2:35 UT
7 odpověď odeslal(a) Turnovský ve Středu 26.Března 2003 01:29:47
Martine i Moniko, díky, zdraví Turnovský
-
Re: útok na Irák 20.3. 2:35 UT
8 odpověď odeslal(a) Turnovský ve Středu 26.Března 2003 11:27:52
Co může astrologie nabídnout? Snad jen dostatečně abstraktní systém principů, který dokáže do určité míry zmapovat pole vztahů. Protože se jedná o symbolický systém, je na každé jednotlivci, který astrologii použije, aby si za pomoci astrologa ujasnil, co j jeho životě (fyzickém, duševním i dochovním atd.) odpovídá jednotlivým astrologickým prvkům. Přejímat nějaký způsob interpretace znamená dělat z a. projekt na úrovni náboženství, okultismu, psychoterapie. Astrologie mapuje proces naší proměny - bolestivé - se všemi jejími zákruty, ale další práce spočívá na spolupráci astrologa a člověka, který je služeb používá a ta bude vždy individuální, tedy zaměřená přesně na onoho jedince, který je síti vztahů s vědomím, že z ní často děláme síť rybářskou, ale kdo pak je rybář a kdo ryba? Turnovský
y/Vladimír Boudník
-
Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
2387 otázku odeslal(a) Dana C. v Úterý 31.Srpna 2004 10:34:42
Pane Turnovský, nemáte náhodou data a horoskop Vladimíra Boudníka? Tuším, že se narodil 17.3.?? Můžete ho sem prosím dát?Díky D.C.
Pár věcí z internetu:
Vladimír Boudník
Dialog
Včera jsem si povšimnul nádherně modré oblohy.
To je hovno, toho si již všimnul starý Cézanne!
A sníh na zemi na mne zapůsobil tak silně.
To je hovno, to je stále za tím, jak to zapůsobilo na Joyce.
Poslal jsem dopis.
To je hovno, dopisy již posílal Apollinaire!
Včera jsem jim to dal v práci sežrat.
To je hovno, to se již hádal starý Breton.
Včera jsem byl koupit chleba.
To je hovno, to byste musel vidět, jak chleby chodil kupovat Picasso!
Před 28 lety jsem se narodil.
To je hovno, je vám přece známo, že se narodil i Goethe!
Jsem zde.
To je hovno argument. Právě vám není známo, že zde byl i Jarry!
Včera jsem zalil Boušemu vlasy sádrou.
To je hovno, to by Michelangelo dokázal také.
Už nic neříkám.
To je hovno, dadaističtí básníci to dovedli 10× lépe.
****************
"Nikdo před námi neměl odvahu vytvořit soubornou výstavu Vladimíra Boudníka, protože se nikomu nechtělo vybrat z obrovského množství jeho děl podstatu. My jsme ale začali monografií Boudníka. Po třech letech práce na knize jsme pak výstavu v Císařské konírně připravili během pár měsíců," říká v rozhovoru pro Radio Praha publicista a kunsthistorik Zdeněk Primus.
Zvířecí lebka - Pravěké zvíře (1968)"Kdybyste se zeptali deseti známých zahraničních kunsthistoriků, zda-li znají českého grafika Vladimíra Boudníka, možná že tři z nich vám kladně odpoví. A možná že z těchto tří odborníků jen jeden bude znát Boudníkovo dílo. Legenda předchází dílo," domnívá se publicista a historik umění Zdeněk Primus.
"Legenda Boudníka vznikla už ve 40. letech. Byl velmi otevřený a zvědavý člověk. Věřil, že všechno je možné dělat lépe. Boudník měl poslání, což většinou umělci nemívají, ti myslí většinou na sebe. On myslel spíše na lidi, psal manifesty. V padesátých let ho poznal Hrabal, který o něm začal psát. Vystupuje v jeho povídkách - Něžný barbar nebo Automat svět, který byl zfilmován ještě za jeho života. O Boudníkovi se psalo, o něm se dělaly filmy ještě za jeho života, což vůbec neexistuje, žádný umělec neměl to štěstí. Takže legenda o něm vznikala ještě za jeho života. Dělal v nesprávné době správné věci. Byl na výši doby, dělal to, co se dělalo na Západě, a to nezávisle. Techniku, styl, který našel, byl tak přesvědčivý, že jedna nebo dvě generace po něm používaly jeho styl, nechaly se Boudníkem ovlivnit."
Vladimír Boudník (pol. 50. let), foto: Jaromír PerglerJaký směr tedy Boudník vlastně objevil?
"Například aktivní grafiku. Boudník pracoval v továrně, ve firmě, kde se dělaly letecké součásti. Právě tady se používaly duralové desky. Boudník vzal špony, hřebíky a položil je na desky, použil barvu, to vše protáhnul satinií. Pracoval s tím, co se používalo ve fabrice. Tak vytvořil něco úplně jiného. Kolikrát to bylo reliéfní. Každá z těch grafik je originál, protože má jinou barvu. Magnetické grafiky zase vznikaly tak, že položil kovové materiály, špony na desku, matrici, pomocí magnetu je přemisťoval tak, aby vzniklo něco nového. Pak nechal projet papír strojem. Stále hledal nové formy, které by odpovídaly době, ve které žil, ale i tomu jak žil, kde pracoval. "
Říká Zdeněk Primus. Vladimír Boudník je prý ve světě málo známý, i když několik výstav už v zahraničí měl.
"Už v roce 1961 měl výstavu na Floridě v USA, ale také v roce 1958 výstavu na Expu 58 v Bruselu. Jenže od té doby tam prakticky velkou výstavu neměl. Je znám jako legenda, než že by ho opravdu znali. O to se chceme snažit tím, že budeme moci publikaci o Boudníkovi prodávat v cizině, snad se nám to podaří. Pro západ musí být Boudník teprve objeven."
Matrice (1963)Výstava v Císařské konírně nazvaná Vladimír Boudník mezi avantgardou a undergroundem představuje vůbec poprvé některá jeho zcela neznámá díla, jako jsou například fotografie.
"Dát dohromady Boudníky je vždy složitá věc, protože výstav od jeho smrti bylo více. V roce 1989 byla velká výstava v Galerii hl. města Prahy, ale, jak mi řeklo několik lidí, tam bylo hodně hezkých věcí, chyběly tam Boudníkovy fotografie. Zjistili jsme, že existují Boudníkovy forografie, které Boudník přímo tvořil, nebo byly na jeho pokyn vytvořeny, to znamená, že je to jeho dílo. Rozhodli jsme se, že ukážeme dílo, které bylo doposud neznámé, ale i věci, které jsou kritické nebo na hraně, s čím si hrál. Naopak jsem vynechal jeho éru existenciální, tedy z přelomu 40. a 50. let, protože si myslím, že jsou to jeho počátky, kde se učil a zbavoval minulosti z 2. světové války. Boudník byl nuceně nasazený. Začínáme výstavu někdy před polovinou 50. let s jeho abstrakcí."
Říká o výstavě a díle Vladimíra Boudníka kunsthistorik Zdeněk Primus. Čím ho Vladimír Boudník okouzlil? Mimo mikrofon přiznal, že se mu líbí Boudníkova progresivní myšlenka explosionalismu. Tedy, že umění je součást našeho bytí a každý z nás je ve své podstatě kreativní osobností. Jen vnější okolnosti, náš přílišný respekt před uměním samotným, nám brání v pochopení umění či dokonce ve vlastním výtvarném výkonu.
********************
Vladimír Boudník, Mezi avantgardou a undergroundem: Grafická exploze na Pražském hradě
Vydáno dne 01. 07. 2004 (417 přečtení)
Na Pražském hradě není v současnosti k vidění pouze „Švankmajerovic chuťovka“ (o které už psal kolega Šimek), ale také výstava věnovaná jedné z největších osobností českého výtvarného umění, Vladimíru Boudníkovi. V Císařské konírně Pražského hradu můžete zhlédnout autorovy aktivní a strukturální grafiky z padesátých a šedesátých let dvacátého století, monotypy a také zatím neznámou fotografickou tvorbu. Kromě vlastních děl jsou ve vitrinách vystaveny také ukázky Boudníkových textů - úryvky z manifestu explosionalismu, dopisy apod. Výstava probíhá od 25. 6. 2004 do 12. 9. 2004 a to nejen v Praze. Obdobné expozice jsou k vidění také v Domě umění v Brně a v Muzeu umění v Olomouci.
Teď si dovolím takovou malou paralelu mezi touto výstavou a Sculpture grande na Václavském náměstí, o které jsem psal již dříve (a která stále trvá). Jestliže jsem dříve pravil, že se pozorný divák může na Václavském náměstí nechat uvést do příjemné nejistoty, jde výstava Vladimíra Boudníka (a vlastně programově i on sám) v tomto ohledu ještě dál. Zatímco u skulptur jsme se mohli vždy ujistit dle cedulky, zda opravdu jde o umění či nikoliv, na Pražském hradě tuto pomoc nečekejte. Nebyla by ani na místě. Zatímco jsme se shodli, že efekt u výstavy soch je pravděpodobně (alespoň zčásti) neúmyslný, Vladimír Boudník byl sám přesvědčen o tom, že vše kolem nás je svým způsobem uměním.
Tento názor také (mimo jiné) hlásá ve svém manifestu explosionalismu a dokazuje ho ve svém díle. Vlastně bych měl říci: dnes ho již dokazuje jen ve svém díle. Dříve ho totiž dokládal také svým životem a způsobem tvorby.
Abych uvedl nějaký konkrétní příklad: asi každý z nás někdy pozoroval mraky na obloze, praskliny ve zdech či v dlažbě a přisuzoval jim podoby zvířat, lidí, věcí. Vladimír Boudník posunul toto až do fáze praktické tvorby. V jeho cyklu „Portréty pražských zdí“ jsou právě tyto výjevy „obkresleny“ na papír. Objevil rovněž krásu obyčejných věcí i to, že s jejich pomocí lze velmi snadno zobrazit věci neobyčejné.
Zde jsme se vlastně dostali ke kořenům zvláštnosti jeho tvorby. Při práci ve strojírenském závodě si podobně jako kreseb na zdi všiml zvláštní krásy různých odřezků plechu a jiného továrního odpadu. A začal s nimi pracovat. A k jakému jinému uměleckému odvětví měl v továrně více prostředků než právě ke grafice?
Boudník nebyl pouze umělcem, ale i průkopníkem a visionářem. Měl velký vliv na vývoj českého výtvarného umění, zvláště grafiky, které svou invencí dokonce přidal několik nových technik (aktivní grafika, strukturální grafika...). Bylo už také řečeno, že byl autorem manifestu explosionalismu. Nosnou myšlenkou tohoto směru nebyl pouze názor, že umění je všude kolem nás a že celý život je vlastně jedním velkým uměleckým dílem, ale také přesvědčení, že každý z nás může vidět umění kolem sebe a sám jej také tvořit. Stačí jen, když se bude pozorně dívat a nebude se bát.
Sám se těmito zásadami řídil a jeho život, práce a dílo byly ve vzácném souladu. Zvláštní je, že ačkoli on sám již mezi námi není, tento neobvyklý druh harmonie nadále přežívá v jeho obrazech. Ty samy o sobě většinou vyhlížejí na první pohled jako jasně barevné soustavy různých druhů nepořádku a často mají ostré a hrubé tvary. Přesto paradoxně ve výsledku působí klidným a uspořádaným dojmem.
Boudníkův explosionalismus byl až příliš radikální, takže ve svém stylu života a tvorby zůstával často osamocen. Dle dobového kontextu bychom ze strany společnosti obecně a zvláště ze strany vládnoucího režimu asi ani nic jiného nemohli očekávát. Zajímavé však je, že ani v uměleckých kruzích (vyjma několika blízkých přátel) se tato převratná myšlenka nesetkala za jeho života s větší odezvou. A nutno také poznamenat, že se jí bohužel nikdo z nás plně nechopil ani teď. Dnes už se nemusíme bát, stačí jen dívat se okolo sebe a trochu chtít. Nic víc.
Sám Boudník je (kromě explosionalismu) stylově nezařaditelný. Přijal sice některé zásady surrealismu, rozhodně však nebyl ryzím surrealistou. Přijal také myšlenku informelu, netvořil však čistý informel. Byl prostě sám sebou - živoucí explozí umění. Ovlivnil a ovlivňuje řadu umělců, kteří přišli po něm. Ale pouze zčásti, takže se o žádném z nich nedalo ani nedá prohlásit, že by byl ryzím explosionalistou. Tím byl pouze jeden jediný člověk a jmenoval se Vladimír Boudník.
Závěrem mi dovolte ještě jedno porovnání s výstavou na Václavském náměstí. Jestliže bude odtamtud divák odcházet s příjemným pocitem nejistoty v názoru na to, co je a co není umění, může se tomu samému divákovi při odchodu z výstavy Vladimíra Boudníka stát, že bude zamyšleně pozorovat struktury na dlažbě Pražského hradu a že bude po zbytek cesty domů přemýšlet, zda má ten rozbitý budík opravdu vyhodit, nebo jestli by některé ty divné součástky nešly ještě k něčemu použít (to víte, že šly), a jak by to asi vypadalo.
Poznámka k výstavním prostorám: Do Císařské konírny Pražského hradu nechodím moc rád. Nejde ani tak o to, že jsou to prostory malé a bez oken, ale o to, že obrazy bývají špatně nasvíceny a navíc je cena za vstup oproti jiným, rozměry podobným galeriím, někdy i dvakrát až třikrát vyšší. Zavítám tam tedy pouze v případě, kdy je výstava velmi kvalitní po obsahové stránce. A výstava Vladimíra Boudníka mi rozhodně za zhlédnutí stála.
Jan Duhajský
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
1 odpověď odeslal(a) Turnovský v Úterý 31.Srpna 2004 11:01:25
http://www.transformotor.cz
Boudník určitě.
V poslední Regeneraci je rozhovor s Oldřichem Hamerou, jeho žákem, i ten Jirka Kuchař cítí, že dál už to po staru nejde a od té doby co vyměnil šefredakorku (Manolevskou za Brzákovou) tak začíná být v RGNRC občas něco čtení. Turnovský
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
2 odpověď odeslal(a) Dana C. v Úterý 31.Srpna 2004 11:55:23
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
3 odpověď odeslal(a) Dana C. v Úterý 31.Srpna 2004 11:57:39
Upřesňuji datum: * 17.3.1924 v Praze. Nemám bohužel program, proto prosím o nativitu - sem. Děkuji, DC
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
4 odpověď odeslal(a) aspoň takhle v Úterý 31.Srpna 2004 13:09:08
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
5 odpověď odeslal(a) Dana C. v Úterý 31.Srpna 2004 13:42:49
Perfektní, díky ! Můžou ty opozice Venuše + Saturn a Mars + Pluto souviset nějak s tím oběšením??? Nevím přesně, kdy Vladimír zemřel...?
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
6 odpověď odeslal(a) Turnovský v Úterý 31.Srpna 2004 16:21:09
http://www.transformotor.cz
On, Dano, nespáchal sebevraždu, ale při svých psycho-sexuálních experimentech se oběsil nešťastnou náhodou 5.12.1968 v ranních hodinách. K domněnce, že šlo o sebevraždu svádí to, že večer před tím 4.12. a po půlnoci došlo mezi ním a jeho ženou Věrou k dramatickým událostem a incidentu. PT
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
7 odpověď odeslal(a) Turnovský v Úterý 31.Srpna 2004 20:51:53
je tu význaná úloha Plutona. V tranzitu se blíží do opozice vůči Slunci nativity 27.12. se zastaví a začne couvat na 25 Panny 07 a v sekundární direkci se Luna dostává do doběžné kvadratury vůči Plutu. PT
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
8 odpověď odeslal(a) Jiří ve Středu 1.Září 2004 07:48:02
Dovolil bych si připomenout, že pan Boudník se údajně narodil v Bystrovanech.
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
9 odpověď odeslal(a) Turnovský ve Středu 1.Září 2004 08:46:23
http://www.transformotor.cz
v Bystrovanech se narodil otec pana Boudníka. Sám Boudník se narodil v Praze a několik let prožil v Toveři a v Dolanech. Měl bys Jiří napsat, co jsou Bystrovay a čím jsou důležité. Pavel
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
10 odpověď odeslal(a) Jiří ve Středu 1.Září 2004 09:32:21
Tak to já jsem si ze školení v Bělkovicích odnesl tu informaci nějak popletenou...
A čím jsou důležité Bystrovany ?
To přece ví dobře každý, kdo sleduje pravidelně Receptář Přemka Podlahy...
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
11 odpověď odeslal(a) Dana C. ve Středu 1.Září 2004 11:12:02
Domnívám se, že by stejně časem nějakým způsobem zmizel...nebo "by byl odejit" , vzhledem k posrpnovým událostem.Vzhledem k jeho povaze se ani nedivím.
Lehce odbočím - zajímalo by mě, jakpak se tranzitující Pluto projevuje, jde-li přes Ascendent ? Jde o nějakou proměnu osobnosti (ne jako Řehoř Samsa v Proměně) nebo může mít za následek i destruktivní tendence (sebevražda, nešťastná náhoda a pod.)? Děkuji za případné vyjádření.DC
-
Re: Když Medek a Švankmajer, proč ne Boudník?
12 odpověď odeslal(a) Turnovský ve Středu 1.Září 2004 13:53:15
http://www.transformotor.cz
Boudník by samozřejmě za normalizace neprošel a skončil by v undergroundu, nebo v U Svitáků...
Pluto přes ascendent je velmi náročný tranzit a nedá se s nějakými jednoznačnými záležitosmi identifikovat podle mne je to cesta k sobě za velmi dramatických okolností. Já to zažil ve 27 letech umíral mi otec, s nímž jsem měl velmi špatné vztahy, takže to bylo pro mne osvobození, i když jsem s ním nežil. Stal jsem se manažerem a ideologem skupiny Extempore a spolupracovníkem Jazzové sekce, prožíval jsem dost dramatické období okolo honu na chartu 77, kterou jsem sice neměl odvahu podepsat, což si dodnes vyčítám, ale už jen proto, že jsem odmítl podepat Antichartu a byl na pohřbu Jana Patočky (pracoval jsem v Díle podniku Českého svazu výtvarných umělců) mě chtěli vyhodit z práce a zachránilo mne od totho jen to, že mne potřebovali jakoodborníka na výtvarné mariály. Změnil se i můj výtvarný projev...Turnovský
příklady/volby ČR02