Zobrazení otázky a odpovědí
-
početí dítěte
181 otázku odeslal(a) Povětrnice v Úterý 8.Února 2000 11:21:17
Píši poprvé a před Vámi všemi se skláním. Astrologii studuji teprve rok a upřímně říkám, že kolikrát nevím, která bije. Valí se to na mě ze všech stran. Byli jste na tom stejně?
Přesto mám jeden dotaz. Jak se vypočítá příhodný termín pro početí dítěte?
Děkuji za odpověď.
-
Re: početí dítěte
1 odpověď odeslal(a) Pavel Turnovský v Úterý 8.Února 2000 12:16:06
Milá Povětrnice, sám za sebe jsem toho názoru, že děti se mají rodit tehdy, kdy se ruku v ruce s Vesmírem přihlásí k životu. nejsem tedy velkým přítelem vypočítáváním dětí, ale vůbec nejsem proti antikoncepci a rozhodně neproklínám ty ženy, které musely podstoupit interrupci. Pokud nějaká dvojice spolu děti mít nemůže, tak to tak asi má být. Je tolik možností jak to napravit, uznávám, že Jonášova metoda je jednou z nich, ale "neordinoval" bych ji na potkání. Znám případy takhle "vymodlených" dětí a vím, že jsou to mnohdy pěkní smradi a teroristi. Turnovský
-
2 odpověď odeslal(a) elenis v Úterý 8.Února 2000 23:41:58
Pokud jinak nedáte,mohlo by to být v hodinu,když je tranzitující Luna v konjunkci s Vaší nativní Lunou plus mínus hodina/může to vyjít i do období menstruace,jestli v tom máte binec/ a snad nejpřesněji,když je tranzitující Slunce v přesné konjunkci na Vaše nativní Slunce,což je jen jednou za rok přibližně v den Vašeho narození.Ale to je každej většinou úplně nalitej.
Vyzkoušené to ovšem nemám,ale klidně hup na to.Ve víře je síla.Elenis
-
Pravidlo Eugena Jonase
3 odpověď odeslal(a) Anonymous ve Středu 9.Února 2000 01:48:54
Skromne nazory - obecne se domnivam,
ze by lide meli znat Pravidlo Eugena Jonase,
"Zena je plodna, kdyz se na nebi opakuje
stejny aspekt Slunce a Mesice jako v dobe
jejiho narozeni." Toto obdobi je rozsireno
na tri dny pred a den po teto presne fazi.
Navic poloha Mesice v muzskych znamenich
dava predpoklad ke chlapci a v zenskych
znamenich k holcicce.