Zobrazení otázky a odpovědí
-
Bučme:)
4837 otázku odeslal(a) radmila v Neděli 21.Září 2008 23:43:13
http://www.novinky.cz/clanek/150098-britsti-farmari-zvysuji-produkci-mleka-bucenim-na-kravy.html
...pardon, já jsem neodolala:)
-
Re: Bučme:)
1 odpověď odeslal(a) Ondřej v Pondělí 22.Září 2008 09:40:47
Bööööîîööö!!!
-
Re: Bučme:)
2 odpověď odeslal(a) ferdinand v Pondělí 22.Září 2008 10:53:28
wooouuuu to je nadhera?
-
Re: Bučme:)
3 odpověď odeslal(a) falcon v Pondělí 22.Září 2008 11:01:43
Nojo - to jsou celý Angláni - konzervativci až do bezvědomí! Kam se hrabou na zkušenosti z našich JZD, kde se v padesátých létech vybavovaly dojičky boxerskými rukavicemi, protože stará lidová moudrost pravila: Když dáš krávě do držky, ona ti dá do dížky!
A tady je v častušce zvěčnělá zkušenost ze sovětských kolchozů, kde se prudce zvýšila dojivost skotu takto:
Našej Paše nězdorovoj
zachotělos malaka
chytla bejka za pytlejka
Davaj suda malaka!
Aj-rá ryjá...
-
Re: Bučme:)
4 odpověď odeslal(a) MarLuk v Pondělí 22.Září 2008 14:08:51
Pěkné!!!
Radko, zase jsem měla prst mimo tep doby, neboť delfíni se oslovují jmény. Zjistili vědci loni. Delfíni (a pravděpodobně i další savci)se zvládají oslovovat. Konkrétně delfíni svou hlasovou komunikaci směrují za pomoci specifické krátké kombinace zvuků na konci „sdělení“. A to že se dokážou rozpoznat v zrcadle, to je bonus, který hravě umí i sloni....
-
Re: Bučme:)
5 odpověď odeslal(a) hanka v Pondělí 22.Září 2008 15:16:43
Ale to se nebůůůůůůůůůde líbit Evropské úúúúnyji!
Představte si, nepokvete obchod s mlékem a mléčnými výrobky, protože nastane cosi drasticky nepatřičného, že všichni si vystačí s mlékem sami!
Kdo bude bučet, půjde následně bručet.
-
Re: Bučme:)
6 odpověď odeslal(a) Ondřej v Úterý 23.Září 2008 10:01:11
Nedávno proběhla oslava mučednické smrti jednoho z tradeskancionalistických světců, kdy nás opustilo Sv. Bůčů, hermafrodit.
Jeho příběh je tklivý - zamilovalo se do sebe a jelikož svou lásku neopětovalo, zabilo se.
Detaily životopisu lze naléz v bibli tradeskancionalistů, zvané "Nedokončený kalendář" Eberhardta Hauptbahnhofa, básníka českého.
-
Re: Bučme:)
7 odpověď odeslal(a) Sv. Bůčů v Úterý 23.Září 2008 13:43:46
co se týče bible tradeskancionalistů, existuje ještě tajná, zasvěceným známá verze, v níž je uvedeno, že Sv.Bůčů nebylo samo sebou zabito, pouze přešlo od krav, telátka bohužel opomíjeje, k žabkám (údajně kvůli větší čistotě, nespojované se zvýšením produkce mléka). Ve výše uvedeném spise je možno nalézt nejrůznější návody tzv. žabkání, z nichž jeden zní:
žab
žab žab
žab žab žab
kvak
-
Re: Bučme:)
8 odpověď odeslal(a) Ondřej v Úterý 23.Září 2008 14:13:01
Pozdraveno budiž, Bůčů! Tvá zvěst je radostná! Pramálo záleží, že z apokryfního zdroje - je o to však autentičtější.
Však se taky co nevidět podívám, jaký Sabián Ti ve svém kalendáři přiřadil velký Rkekk Stjorvalsson.
-
Re: Bučme:)
9 odpověď odeslal(a) Ondřej v Úterý 23.Září 2008 23:25:18
Nenašel jsem :-(
Navíc je dnes jako svátek v tradeskancionalistickém kalendáři uveden "Přejímka zboží"
-
Re: Bučme:)
10 odpověď odeslal(a) Sv.Bůčů ve Čtvrtek 25.Září 2008 00:34:07
Taky budiž pozdraven Lve Obourukjeviči Ondřeji :-),nezapomínejme, že Sv.Bůčů žije vpravdě nomádský život a při dvaceti pěti místech pobytu za čtrnáct let není jednoduché držet kontinuitu jak pracovní, tak vztahovou. Což ovšem není výmluvou, omotávající závoj nepochopení kolem holého těla, jenom dodatkem.
-
Re: Bučme:)
11 odpověď odeslal(a) ... v Pátek 26.Září 2008 14:00:39
http://www.myspace.com/hugoundzoe , http://myspace.com/hudba2 , http://myspace.com/longital
hezké příklady bučení
-
Re: Bučme:)
12 odpověď odeslal(a) ... v Pátek 26.Září 2008 14:02:14
http://myspace.com/hugoundzoe
takže popořadě
-
Re: Bučme:)
13 odpověď odeslal(a) ... v Pátek 26.Září 2008 14:02:49
http://myspace.com/hudba2
-
Re: Bučme:)
14 odpověď odeslal(a) ... v Pátek 26.Září 2008 14:03:23
http://myspace.com/longital
-
Re: Bučme:)
15 odpověď odeslal(a) radmila v Pondělí 29.Září 2008 18:27:08
http://www.novinky.cz/clanek/150632-ochranci-zvirat-broji-proti-dojeni-krav-ve-zmrzline-chteji-materske-mleko.html
hurá! Bučme na mladé matky!
-
Re: Bučme:)
16 odpověď odeslal(a) M.Fridrich v Neděli 5.Října 2008 01:57:32
Už jsem nechtěl nic přidávat, abych nevzbudil podezření, že se tady zase míním provětrávat. Ale pár drobností bych ještě rád dodal. Taky jsem si uvědomil, že moje odpovědi by se snad daly vykládat i jinak, než jsem zamýšlel.
Samozřejmě mě zamrzelo, že se dočtu něco podobného, aniž bych tušil. Vím, že sám taky zajíždím do lidí, takže po chvilce to člověk docela začne vstřebávat. Nemyslím si, že bych si něco nalhával, takže ostatně proč ne, z vody to není.
Co se týče otázky víry v Boha. Bylo to o cestě ke světlu, které vnímám jako nekonečné vědomí. K ničemu jinému se tím vlastně přímo nevztahuji. Žádné extrémně morální představy, ani nepochybující vazba na nějaký tradiční, nebo new age náboženský proud. Jenom jsem cítil rozdíl v pojetí Rudhyara a P.Turnovského, což jsem vyjádřil. Dnes to beru tak, jak to je, aniž bych a tím měl vnitřní problém. Nikdy jsem na víru neobracel.
Nemyslím si, že překlady Rudhyara do češtiny jsou špatné. Neobratně a neúplně jsem se při jednom setkání v Praze vyjádřil. Číst ho v angličtině mně přišlo přirozenější. Můj krkolomný překlad The Essencial Rudhyar z Khaldea.com je maximum, co jsem byl schopen vypotit a byl jsem upřímně rád, že je to jako starý slib za mnou. Jinak si myslím, že k pražské skupině jsem nikdy žádné další zásadnější přísliby nevysílal. Byl jsem samozřejmě rád, že jsem se dostal k občasnému bližšímu kontaktu, ale to bych pravděpodobně musel žít v Praze a jinak, než jsem si vybral. Navíc hlubší kontakt se skutečně vyzrálým intelektualním prostředím mně už roky chybí a samozřejmě se to na mně v tomto směru projevuje.
Egona Bondyho čtu rád.
Příspěvek k jednomu staršímu sporu falcona a opozice jsem nepsal, abych se popásl na něčí blbosti, nebo někoho urazil. Přišlo mně, že je to dost zacyklované, nejde určit viníka. Humanistické a transpersonální astrologii u nás dál přeju to nejlepší.
Astrologie mně dává takový celostní pohled na sebe samého a některé mé osobní problémy, jako např. dlouhodobější a pravidelně se objevující deprese, ale nejen to a nejenom v negativním hávu, který jsem odjinud prostě nedostal. Ani v případě psychoterapie.
Nejsem "politik", takže nějaká taktika přístupu, umění v tom chodit, nepoškození si jména ap. se se mnou moc nepojí. Určitě je v tom i hodně naivity, která ovšem slábne a slábne a slábne.
Už roky rád vyhledávám místa, kde se posadím a jenom kontempluji, nepatřím k výkonným budovatelům.
Tu hudbu jsem sem dal jenom tak, pro pohodu, pokud se někomu líbí. Nic jsem tím nesledoval, i když při vyběru se urodilo, že jsem našel a vyselektoval hudební páry. Hugo a Zoe jsou známí z Brna, další dvě uskupení přímo osobně neznám.
To možná není úplně všechno, ale to nejzákladnější určitě.
-
Re: Bučme:)
17 odpověď odeslal(a) Turnovský Pavel v Neděli 5.Října 2008 11:12:39
http://www.rezonance.cz
Jsem rád Martine, že jste se ozval. K Vašemu odstavci:
"Co se týče otázky víry v Boha. Bylo to o cestě ke světlu, které vnímám jako nekonečné vědomí. K ničemu jinému se tím vlastně přímo nevztahuji. Žádné extrémně morální představy, ani nepochybující vazba na nějaký tradiční, nebo new age náboženský proud. Jenom jsem cítil rozdíl v pojetí Rudhyara a P.Turnovského, což jsem vyjádřil. Dnes to beru tak, jak to je, aniž bych a tím měl vnitřní problém. Nikdy jsem na víru neobracel."
bych rád podal vysvětlení. Vycházím z věty 11. odstavce Rudhyarovy Meditace o existenci: "Tímto způsobem musí být dokonce i mystikův ON Nejvyšší, Bůh prozřen až na samý konec." Vycházím z toho, že Rudhyar považuje boha a/ za nestojícího mimo stvoření, b/ za synonymum Celistvosti. není tedy mezi mnou a Rudhyarem rozporu. Jediné: vyruji se slova bůh, neboť je to slovo zanesené tolika významy, že už je vyprázdněné.
Egon Bondy propracoval ateistickou větev nesubstanční ontologie s tím, že větev teistickou ponechává k propracování jiným.
Zdravím v této sluneční hodině a omlouvám se zaneprázdněností
-
Re: Bučme:)
18 odpověď odeslal(a) Turnovský Pavel v Pondělí 6.Října 2008 20:40:08
http://www.egonbondy.info/index.php?k=17&c=17&pm=filosofie
tady je nový sajt věnovaný Bondymu a jeho zásadní esej Nesubstanční ateismus a nesubstanční teismus
Tu esej jistě Martine znáte, ale mohka by si ho přečíst třeba hanka, když tak horuje u baudyho pro substanci
-
Re: Bučme:)
19 odpověď odeslal(a) Turnovský Pavel v Pondělí 6.Října 2008 22:02:16
http://www.egonbondy.info/doc/Tipelt.rtf
a rozhodně toento Tipetův text
http://www.egonbondy.info/doc/Tipelt.rtf
Základní situace - interpretace nesubstanční ontologie Egona Bondyho
Hynek Tippelt
Diplomová práce o Bondyho filosfii (Bondy sám text označuje za zdařilou interpretaci).
(dokument ve formátu rtf)
-
Re: Bučme:)
20 odpověď odeslal(a) M.Fridrich ve Středu 8.Října 2008 17:34:56
Jo, pokud rozumím dobře, jestliže chápeme že Celistvost nemůže být ani pouze absolutní subjekt, ani pouze předmětný objekt, pak je transcendentní v každém svém rozměru. ?
Pak by byl můj postoj kladením důrazu na transcendentní z pozice předmětného objektu a jeho místa.
-
Re: Bučme:)
21 odpověď odeslal(a) M.Fridrich v Úterý 4.Listopadu 2008 10:47:23
Ještě bych se rád vrátil na začátek. Ne proto, že bych neakceptoval náčelníka Konečně svůdně se tvářící kohoutí přesyp a jeho avatársky věcný přístup, nebo chtěl dál čeřit vodu. K tématu. Bohužel v angličtině, z knihy Planetarizace vědomí.
str. 158, kapitola Mind and its multi-level operation
Mind always acts as a formative power, it gives form to consciousness. Any active, dynamic type of consciousness needs to be focused through a mind structure. It is always consciousness which changes potency into power, but consciousness can only achieve this in its focused state as mind. it is mind rather than consciousness which acts. Consciousness is inherent in an existencial whole just because it is whole, consciousness is wholeness reflected upon the field-of-existence.
Z kapitoly The Cylic process: from beginning to end to rebeginning, začínající na str. 125
at the end of a universal cycle (and to a lesser extend, or in a purely relative sense, of any existencial cycle) we find, therefore, a sharp opposition between the two polarities, unity and multiplicity. As a result the "needd" to once more provide a formula of integration (a logos or creative Word) on the basis of which a new process of relationship between the One and the Many can start....
...the divine Host of Perfect Beings, acting as a unanimous divine Mind, at the end of the universal cycle, as it were "enters" the infinite Ocean of Potenciality - often symbolized in past traditions as the Eternal Virgin....But within the infinite Ocean of potentiality a formative process is unfolding, held within abstract boundaries by the catalytic presence of ONE...
...It is such a process that many occult books of the past refered when they spoke of a "divine World" above and beyond our world of concrete existence. It is the ideal world in which what is divinely conceived by the union of a visualized Image and the potentiality fot its manifestation unfolds in ideal outlines but without any relationship to actual substancial existence, except in the sense that the concrete reality which is to take place within a finite space-field and equally limited time-cycle is an answer to a cosmic need - or as some would say, to karma, which means essentially the "unfinished business" of the past cycle...
...Potence has been released from the infinite Ocean of potentiality as cosmic power. It has been released because the Pleroma-Mind (the divine form of consciousness) did fecundate the infinite Potential, The Eternal Virgin. It is always consciousness that transforms potency into power...
The Pleroma-Mind is noe the effective Father of the new universe, but as occult traditions always state, this Father remains "hidden" behind or beyond the created world. Actually He did not create this world. He only e-manated (that is, he projected in "mind" /in Sanskrit, manas/ the essential Image of the entire new process of existence, or more accurately the structure of the process, the fundamental formula (or in a cosmic sense, the genetic pattern).
What is called in the Christian tradition "the Word that was in the beginning (the Logos) and what the Hindu philosopher calls Ishvara, is not the hidden Father but the Son. It is the "new God", the divine child - in contrast to the "old God", the Seed-Pleroma of the past universe, the Father. This Father, in the first chapter of Genesis, is called ELOHIM, a plural noun. It is the Pleroma-Host of the past universe now acting as Father, because the "new God" Ishvara, has been born. The divine FIAT LUX (the projection of Light) does not however refer to the actual Creation of the concrete cosmos but to the fecundation of the Infinite Potential by the seed-Pleroma, and the entire first chapter of genesis deals with the projection of archetypal Images into the womb of the Eternal Virgin, thus to the "divine World" already mentioned...
...in more mystical and more complete cosmologies the "new God" (the Son, Ishvara) is the divine expression of the original release of power which is the Source of the new cycle of cosmic existence. He is the One. He is the AUM tone of the new cosmos, the Self of the universe, nevertheless He must not be considered as ONE or SELF. He is the existencin the alpha condition of unity. He is the Power within the cosmic Word "imaged forth" by the Father Elohim, the Word, that contains an immense yet finite number of Letters. Each of these Letters is a potential "Soul" - a particular aspect of the Word that resounds, unchanging, throught the cycle of Time...
The source of this action is in a sense the hidden Father, the Elohim. But this Father is not hidden in some transcendent Heaven. He is hidden within. Potentiality is not "outside of" or "above" actuality. It is, within the already-actualized, the to-be-actualized.
-
Re: Bučme:)
22 odpověď odeslal(a) Turnovský Pavel v Úterý 4.Listopadu 2008 11:41:19
ano, pěkně jste to vybral Martine. Pojmy tu máme řádně srovnány a je uvedno jejich teistické i neteistickém pojetí.
Z toho také vysvítá, že dogma o neposkvrněném početí panny Marie je zcela racionální a logické, má-li PM představovat Pleroma (Plnost) čili Všeobsahující Prázdnotu.
-
Re: Bučme:)
23 odpověď odeslal(a) MarLuk v Úterý 4.Listopadu 2008 13:37:09
A já té poslední větě, co Pavle píšeš, nerozumím.
Rudhyar tam má, že Pleroma-Mysl je oplodňujícím semenem pro nekonečný potencionál,Věčnou Pannu. Takže jak ti z toho vyšlo, že Pleroma je PM ?
-
Re: Bučme:)
24 odpověď odeslal(a) Turnovský Pavel v Úterý 4.Listopadu 2008 14:06:15
...Potence has been released from the infinite Ocean of potentiality as cosmic power. It has been released because the Pleroma-Mind (the divine form of consciousness) did fecundate the infinite Potential, The Eternal Virgin. It is always consciousness that transforms potency into power...
jsou tam dvě pleromata
pleroma mind z minulého světa bůh otec
a nekonečný potenciál věčné panny, dělohy plné prázdnoty (druhé pleroma) z níž se zrodí nový svět bůh syn, skrze oplodnění duchem svatým.
-
Re: Bučme:)
25 odpověď odeslal(a) M.Fridrich v Úterý 4.Listopadu 2008 14:12:46
Asi je tam, Martino, potřeba pracovně oddělit vědomí a mysl. Vědomí jako ženskou představitelku a mysl, operativní strukturu, jako mužskou část. Řečeno jinak.
-
Re: Bučme:)
26 odpověď odeslal(a) M.Fridrich v Úterý 4.Listopadu 2008 15:26:08
Taky zajímavé.
SOUL-FIELDS AND INDIVIDUAL PERSONS
Now we should realize that what has been called structural forms could as well, and indeed should be called Souls. When I spoke of fields structured by these forms I meant Soul-fields. The Creative Word which is the fundamental pattern or blueprint for the cosmic process of unfoldment of potentiality into actuality is indeed the Universal Soul, Anima Mundi. It is, in association with the original release of cosmic Power (an essential point never to be forgotten), God, The Logos, This is the "new God" - the Son - heir to the karma (or unfinished business) laft by the universe-that-was. He is the One, the unity aspect of the entire universal cycle - its alpha condition. Within Him the presence of ONE operates. He is a Whole, but divine as this Whole is, it is not the Principle of Wholeness, ONE.
The Universal Soul differentiates into cosmic Soul-fields - galactic, solar, planetary. Within the planetary Soul-field every life-species has its own Soul-field. Every tribe also has its more limited Soul-field, and, projecting upon this Soul-field the deep sense of wholeness and life-integration felt by the entire community, the tribesman worships this projection as the tribal God - also, in a partly divine, partly human sense, as the Great Ancestor. A time comes when man-the-individual is able to emerge out of the tribal womb. Then what was in him until then only a potentiality of "individual Soul" becomes an actuality - misty amd remote though it must remain for a more or less long period of time...
...When I speak of the "event" of individualization I have no especially definite existencial happening in mind. But one may accept the date of the beginning of the Hindu Kali Yuga, 3012 B.C., as marking the start of the process of individualization at the planetary level, and let us not forget that Kali is also the divine Mother and that while Kali Yuga is the "Iron Age", or Age of Darkness, it is also the long period during which a new humanity is in the state of gestation...
...The BHAGAVADGITA is probably the source or first manifestation of what is now called theism, and on the basis of its teachings the Bhakti movement later developed, paralleled in the West by intense Christian devotionalism of the post-Greco-latin period. In the life of Christ we see symbolically expressed - which does not mean that Jesus was not an actual and "Christed" personage - the final stage in the process of integration of Soul and human organism. The one-to one relationship between the Soul-field and the human body-mind which at first, and still in an immense majority of individual instances, was distant, imprecise and unfocused, became in the person of Jesus totally focused and effectual. Whereas in most human beings today one can only say that the Soul "overshadows" the personality - which means that integration is still only a potentionality - in Jesus, Soul (the divine Nature) and body-mind (the human Nature) came to be completely interpenetrating and united...
...Jesus, like Krishna in India, is to be considered an Avatar, but one should understand well what this term means. It refers essentially to the process by means of which one of the immensely many aspects of the original divine Word in the begenning of the cycle (at least of the planetary cycle of Earth) is precipitated into biosphere through a definite creative act which begins a new phase of the evolutionary cycle...
...but one can also speak of lesser Avatars referring to smaller cycles related to the evolution of particular races. And once a complete one-to-one relationship is definitely established between a Soul-field and an individual person, this person becomes the avatar of the Soul that is the very source of his self...
...Jesus was an Avatar not only at the level of the union of his own Soul and personality, but even more at the level of the evolution of humanity-as-a-whole. He was thus a "planetary Avatar" - and so was Krishna and, perhaps in a slightly different sense, Gautama the Buddha...
...Thus one should think of an "Avataric cycle" rather than of a single Avatar-event...Likewise what I have called "The Christ-event" should probably not be considered only in terms of the life of Jesus, for it includes a preliminary phase (presumably a century before) and perhaps a subsequent one. One could even take a broader approach and say that the entire period from the time of the Buddha (more specifically about 600 B.C.) to the birth of Islam (the Hegira in 622 A.D.) constitues a period of transition in the evolution of mankind...
This is to some extent parallels what happened in the descending evolutionary arc of the planetary cycle when long ago "the sons of God" (Ben Elohim) came ("descended") to marry the "daughters of men".
During the first period of the cycle it opens every new evolutionary departure manifests as:
1. a few "mutants" in whom the newly emanated Archtype is successfully incarnated
2. a few human beings who react in a focused negative manner to the new creative release of potentiality and become definite expressions of "evil". This must be so for, as already stated, any release of potentiality implies the inevitability of bi-polar response along the two opposing lines of acceptance and rejection, thus of what I have called "success" or "failure" in the most essential cosmic-spiritual sense of the terms
3. the more or less uncertain, unclearly focused and essentially mixed reactions of the mass of mankind, but at first with the negative response as a more or less dominant feature...
...As already stated, according to the Hindu tradition humanity-as-a-whole is now living in the Kali-Yuga. However the four great Ages (Yuga) refer to planetary evolution, not to the evolution of any particular race, whose subcycle may operate in a direction opposite to that of the planetary Age. And as Kali is also the symbol of the Mother, Kali Yuga actually represents the process of gestation of a new humanity within Mother-Earth - an Earth which may be deeply disturbed by its pregnancy...
-
Re: Bučme:)
27 odpověď odeslal(a) hanka ve Čtvrtek 6.Listopadu 2008 09:13:58
Re 18:
Předevčírem jsem si všimla, že si mám přečíst tu Bondyho stať.
Moje filozofování od plotny je moc naivní. Nemám dostatečně načtené proměny pojmu substance ani u Aristotela, Toma Akvínského, Spinozy či Leibnize, natož abych tušila, jakým způsobem se substancí zachází Bondy.
Pokud dobře rozumím tomu, co říká, pak po jistou část života se mu Bůh nevešel do jeho "nesubstanční ontologie". A od určité doby se mu tam pak vešel.
Považuji "nesubstanční ontologii" za protimluv tak dokonalý, že buď je to úplná blbost, anebo geniální vystižení skutečnosti. Protože, pokud tedy moje chápání stačí, pak substance je něco, co je. Ontologie popisuje "ta onta", tedy skutečnosti, které jsou, v nichž je obsaženo bytí. A já netuším, zda Bondy myslel ono "nesubstanční" jakože to vůbec není a nemůže být, protože to není ani myslitelné, anebo zda tím nesubstančním myslel takovou tu prázdnotu těhotnou potencionalitami.
Můj oblíbený Husserl se tomuto elegantně vyhýbá, protože nezkoumá, zda něco je nebo není, vymezí si pole absolutního vědomí, a do něj vloží všechno, ať to je materiální, anebo je to jen "ve vědomí" - třeba i bludy. A řekne se, že tohle není ontolgie, ale fenomenologie - filozofie o jevech.
Podle mne je Bůh děravý. Jako všechno ostatní.
Existence bez neexistence není možná, a oba mody jsou neustále pospolu a jeden bez druhého nedá ránu. Akorát se neumíme srovnat s různými projevy bytí a nebytí. Schrödinger má na to svou kočku.
-
Re: Bučme:)
28 odpověď odeslal(a) hanka ve Čtvrtek 6.Listopadu 2008 10:57:14
Poznámka pro vysvětlení: Tím, že říkám, že Bůh je děravý - nemyslím nic dehonestujícího. Ba právě přesně naopak, tím, že Bůh obsahuje v sobě prostor pro absolutní existenci, a zároveň díry pro absolutní neexistenci, tím je vlastně dokonalý a kompletní. Existence a neexistence Boha, a to vždy zároveň, je podmínka dokonalosti sine qua non.
-
Re: Bučme:)
29 odpověď odeslal(a) hanka ve Čtvrtek 6.Listopadu 2008 16:03:15
Trochu jsem hledala na netu, zda najdu, jak Bondy charakterizuje onu svoji "nesubstanční ontologii", ale nic moc jsem nenašla, a nabývám podezření, že jsou to jenom Bondyho materialistická "onta", na něž si lze sáhnout - velmi hrubě řečeno. Dá se někde nalézt, kterak "nesubstanční ontologii" Bondy přesně vymezuje? Jak se ona má například vůči objektivismu?
-
Re: Bučme:)
30 odpověď odeslal(a) Turnovský Pavel ve Čtvrtek 6.Listopadu 2008 17:25:31
http://www.egonbondy.info/
http://www.egonbondy.info/
případně
http://www.egonbondy.info/index.php?k=3